Początek - ode mnie do was

                                    ODE MNIE DO WAS

  Jest to początek mojej przygody z tym blogiem i chcę od razu powiedzieć/napisać o paru sprawach.
Pierwszą z nich jest to, że piszę tu językiem mocno potocznym, będę urzywać przekleństw i tego typu wyrazów ( rzadko, bo rzadko, ale jednak ) i jeśli komuś się to nie podoba to proszę tego nie czytać i po sprawie. Maść na ból dupy nie potrzebna. A drugą sprawą jest to, że jest to MOJA praca i proszę o nie kopiowanie tego i nie podpisywanie tego swoim imieniem. Większość zamieszczonych tu materiałów prócz cytatów będzie moją własną twórczością.

                                                                              

                                                                                     serdecznie zapraszam

Aoede

Komentarze

Popularne posty